Saturday 9 July 2011

My babyygirl ♥

Jazlin' Nasuha

Yeah Jazlin Nasuha <3
Dea Ter-hot , dea Ter-baek , dea Ter-best , dea Ter-cantik 
and dea Ter-semua lhaaa .
Segalanyaa ada pada deaa ohh .
Secara langsung dea memang faham aku ;)
Woeeeeeeeee ~
Iloveyou sayanggggggggg <3
Dea lhaa pendengar setia aku and kesayangan aku <3
Apa-apa semua aku ceritakan kat dea ,
dea tersangat faham and always support aku everytime .
Whaohhhhh ~ Baik bukan ?
Ahhh ! Terbaiklhaa wokkkk dea nehhhhh :)
Aku sayang dea lebey ohhhhh ;)
Untung oh sapeee yang dapat dea kan ?
Kalau aku jadik lelaki memang aku usha dea lhaaa :D
Then kalau dapat couple ng dea memang aku takan lepaskan dea lhaa ;)
* Err , mati aku kalau Eki tahu ;D
Ngahahahah XD
Haishh , rugi oh sapee tak kawan ng deaaaa .
Untunglhaa aku dapat kawan ng deaaaaaaaaaaaaaaaa :)
Untung untung untung lhaaaa <3
Babee , thanks cus everytimee ada ng i yeah .
Iloveyousomuch lhaaa sayang <3

No comments:

Post a Comment

Followers

pagee views :D